In editie 49 van Octane Magazine kondigden Antoon en Marijke Michielsen aan met een eigen autoshampoo en ook parfums op de markt te komen, bouwend op de enorme expertise van Antoon met autolakken en restauraties waarbij elk detail telt.
“Ik ben maanden met een laboratorium in slag geweest, ben met allerlei recepturen in de weer geweest en heb heel veel getest. En daar is nu een eigen produktlijn uitgekomen, waar ik vierkant achter sta. Mijn zoon Alexander heeft de visie vastgelegd in een manifest, Marijke doet de sales en marketing.”
De lijn van Saint-Michel bestaat uit reinigingsmiddelen voor het exterieur en interieur, uit een autoparfum, een aantal andere specialiteiten en natuurlijk een shampoo. Die laatste is al via de webshop te bestellen (www.saintmichel.nl), in het voorjaar zal ook voor de rest van het assortiment daar beschikbaar zijn. De naam Saint Michel is niet alleen een knipoog naar Antoon’s achternaam, maar ook een verwijzing naar de beschermende aartsengel Michel.
Atelier Michel – zo heet het bedrijf – heeft ook al een eigen autoparfum ontwikkeld. “We hebben een fascinatie voor geuren gekregen doordat we vaak in de prachtige bloemenstreek bij Grasse vertoefden. Daaruit is het idee geboren een eigen autoparfum te ontwikkelen. De geur ‘Michel’ is weelderig met lichte maar ook diep geurnoten, en roept associaties met perfectie, schoonheid en plezier”, belooft Marijke. De parfum (€ 29,95) en de shampoo (€ 24,95) zijn online te bestellen via www.saintmichel.nl. De parfum (100 ml) wordt geleverd in een mooi geschenkdoosje.
Tags: atelier saint michel, michielsen, parfum, shampoo