In de klasse Business & Family kenden zij de tweede prijs toe aan de DAF 31 LE Daffodil van Ronald Rooij en de eerste aan de BMW 530i Touring (E34) van Jonas Maenken.

Bij de Gran Turismo’s ging Michael Boertien’s Lamborghini Espada met de eerste prijs aan de haal.

Er was ook een klasse Home Made Darlings, voor eigenhandig gemodificeerde auto’s, deze werd gewonnen door Tom Kooistra die zijn Subaru Impreza Turbo vergaand had omgebouwd naar WRC specificaties.

Bij de Sportscars moest de jury een moeilijke keuze maken tussen de DKW 3=6 Monza die in editie 069 van Octane schitterde, en de perfecte Datsun 240Z van Chris Visscher. Uiteindelijk is de Datsun met de hoogste eerste gaan strijken en is de DKW beloond met een ‘special prize’ van de jury.

Wendy van der Valk mocht naar huis rijden in haar prachtige Porsche 356A met de eerste prijs in de klasse Sporty Convertibles op de achterbank, plus een jerrycan Classic Car Fuel, beschikbaar gesteld door Ecomaxx voor elke winnaar.

 

Wendy van der Valk

De klasse Sport Coupés is gewonnen door de Borgward Isabella Coupé van Gerard en Michaël Vermeulen. Een heel bijzondere Citroén GS Birotor – ja, met een rotatiemotor – won de hoogste eer bij de Sporty Saloons, gevolgd door de Alfa Romeo GT 1300 Junior van Wouter Brand.

 

Citroën GS Birotor

De allerhoogste eer – Best of Show – werd gegund aan de enig deelnemende vooroorlogse auto, zijnde de prachtig gerestaureerde MG 12/70 Magna F-Type Stiles van Jacqueline en Dick Bronkhorst, uitvoerig beschreven in editie 065 van Octane Magazine.

 

Best of Show

× Wil je direct contact?